Makléři Makléřům Google mapy jako pracovní a marketingový nástroj - - | Makléři Makléřům

Google mapy jako pracovní a marketingový nástroj

Každý z vás určitě někdy použil Google Maps. Když si hledal cestu ke klientovi, když potřeboval něco koupit nebo dojet do doporučené restaurace. Napadlo vás ale, že v těchto mapách můžete tvořit a velice to pomůže vaší práci?

Jsou dva způsoby, jak službu Moje mapy v Google Maps využít. Dělím je dle toho, jestli je chcete či nechcete sdílet se světem. První skupinou jsou mapy, na kterých můžete potenciálním klientům ukázat, kolik nemovitostí jste již prodali a jak jste tedy zkušeným makléřem. Na “mapě prodaných a pronajatých nemovitostí” můžete mít jednotlivé body spárované s fotografií, odkazem nebo dokonce s videoprohlídkou. Co takhle vytvořit mapu k prodávané nemovitosti a ukázat zájemcům zajímavá místa v okolí?

Další skupinou map jsou mapy pro vlastní potřebu. Mám v kanceláři kolegy, kteří si lepili mapy svých rajónů. Vy už dnes nemusíte nic lepit a složitě psát. Kontakty na obyvatele rajónu, vyhlédnuté nemovitosti či místa vašich reklamních ploch si jednodušše můžete zaznamenat přímo do Google map. A nikdo jiný než vy to neuvidí 🙂

Chcete se o tomto dozvědět více a naučit se Moje mapy ovládat? Přihlaste se na seminář Práce s expertní oblastí makléře již tuto středu 21. 2. v Olomouci, pár míst ještě zbývá 🙂

Chcete podobné články najít přímo ve svém e-mailu?

Každou středu nový realitní článek, nebo video. Přidejte se k více než 256 odběratelům.

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Souhlasíte? Nesouhlasíte? Nebojte se rozvířit diskuzi...