Makléři Makléřům | Podnikatelské techniky makléře | seminář v Bratislavě, Praze a Olomouci

Podnikatelské techniky makléře

25. 9. 2018 PRAHA | 27. 9. 2018 OLOMOUC

Přesné místo bude upřesněno!

Cena 2 490 Kč

vč. materiálů a občerstvení

Michal se v realitách pohybuje jako makléř a realitní investor od roku 2002. V roce 2017 zobchodoval nemovitosti za víc než 86 mil. Kč. Dlouhodobě se věnuje studiu podnikatelských, prodejních i marketingových technik, které sám používá ve svém podnikání.

Své zkušenosti pak uplatňuje ve své realitní praxi a zároveň je předává dál na seminářích i přednáškách. Pro projekt Makléři Makléřům vytvořil seminář s názvem “Podnikatelské techniky makléře”, kde makléřům ukazuje konkrétní podnikatelské techniky, které mu přinášejí mnoho exkluzivních náběrů, prodejů i spokojených zákazníků.

Přihlaste se na živý seminář v Praze nebo v Olomouci.

Program semináře:
  1. Osobní značka makléře a jak ji budovat
  2. Nástroje k budování osobní značky a exkluzivním náběrům
    • Zákazníci – Jak se starat o zákazníky?
    • Videoprohlídky – YouTube – Jaká videa vám zajistí nové zakázky?
    • Sociální sítě – FB, Instagram, LinkedIn – Co tam patří, a co ne?
    • Osobní webové stránky makléře / nemovitosti – Jak na ně dostat zákazníky?
  3. Obsahový marketing – Proč je důležité vytvářet marketingový obsah a jak na to?
  4. Vztah se zákazníkem, alfa a omega úspěchu –  Cesta k loajálnímu a věrnému zákazníkovi. 
  5. Jak si vytvořit svůj podnikatelský plán – Strategie, plánování, procesy.

Co umím, a co vás naučím? 

Hodně se věnuju marketingu, procesům a nástrojům, které makléřům vydělávají a šetří peníze. Vše, co dělám, má svůj důvod, smysl, řád a kvalitu. Kdo mě zná, tak to ví.

A o to se s vámi rád podělím.

Jaký seminář je?

Antonín Krumnikl RE/MAX

“Michalův seminář, byl energický a neusínal jsem. Říká, že je totální introvert – kecá. Narváno informacemi, podloženo praxí. Návratnost investice do semináře je čistě na vás. Pokud uděláte jen 10% toho co Michal poradí, vrátí se desetinásobně. A to chcete.”

Zdeněk Fibrich M&M Reality

“Velmi přínosné a zároveň lidské, užitečné rady a tipy jak prodávat na profesionální úrovni a efektivně. Každý realitní makléř, který chce dosahovat skvělých výsledků, se musí zúčastnit. Michale díky.”

Roman Machník Dům Realit

“Michale, děkuji Ti nejen za vše zaslané, ale především za Tvůj přístup k práci nás všech realitních makléřů napříč značkami. Je skvělé, že se snažíš vzdělávat i nás všechny z konkurence, kteří o to stojíme a chceme se posouvat dopředu, protože je to potřeba. I po 10 letech v realitách se pořád mám co učit a jsem rád, že se můžu učit i zrovna od Tebe. Děkuji Ti moc.”

Mgr. Radek Pavlíček RE/MAX

“Seminář Michala je jedním slovem skvělý. Je to chytrý člověk s obrovskými zkušenostmi, entusiasmem a zároveň pokorou. Pracuji v realitách desátým rokem a přesto jsem na spoustu tipů a poznatků „zíral s otevřenou pusou“. Takže pokud si myslíte, že už o realitách víte vše a není co zlepšovat, Michal vám ukáže, že určitě je J Michale, díky, že se dělíš o své know-how a jak máš napsáno na svých stránkách – opravdu bojuješ za lepší realitní trh.”

Jan Ledvina QARA

“Michale, jsem rád, že i po téměř dvaceti letech v realitách a nespočtu školení jsem se zúčastnil Tvých seminářů. To, co jsem se od Tebe dozvěděl, mj. zábavnou a poutavou formou, mě posouvá dále. A to, co mi přijde vůbec nejdůležitější, je to, že vše vychází z Tvé vlastní a fungující PRAXE.”

Michal Starý – MAVO – Invest

“Co k tomu napsat. Já vidím nápaditého, chytrého, pracovitého, důsledného makléře který umí velmi dobře zaujmout. Dost věcí znám a dělám je automaticky, ale díky tomu co jste udělal jsem některé procesy pojmenoval a snad i je prodám, myslím ty procesy. Už nepojedu na autopilota. Ale úplně ze všeho nejlepší je Evernote, je to geniálně prostý, funkční. Kupujeme a prodáváme vlastní nemovitosti, je to zboží, to bych Vám prodat nenechal. Ale co bych Vám nechal prodat i když sám jsem makléř, dům ve kterém bydlím. Víte proč?”

Co je obsahem semináře?

Budeme si povídat nejen o následujících tématech:

  • Jak si vybudovat to nejlepší jméno, a které nástroje fungují více, a které méně.
  • Jaký obsah patří a jaký nepatří na sociální sítě.
  • Proč funguje video, a proč je to takový fenomén.
  • Jak měřit úspěšnost vašich marketingových aktivit, a jak je vylepšovat.
  • Jak vybudovat silný vztah s klientem.
  • Jak nabrat “skoro” každou nemovitost (“skoro” – protože ne všechny nabrat chcete a musíte).
  • Jak vám moderní aplikace a řízené procesy zkvalitní vaše podnikání.

Jaké marketingové nástroje přinášejí peníze?

Můžete používat jakékoliv formy marketingové propagace, ale nic z toho nemusí fungovat, pokud správně nevíte, jak na to. V prvním bloku si ukážeme, které klasické a velmi rozšířené nástroje nefungují a vysvětlíme si proč. Zároveň vám ukážu, které nástroje mně přinášejí stabilně dostatek exkluzivní práce a ukážu vám, že to zvládnete pohodlně také.

Jak dosahuji toho, že mi volají i úplně neznámí klienti?

Velmi podrobně vám představím můj nejefektivnější marketingový nástroj, který používám a ukážu vám, jak s ním pracovat, aby vám tak, jako mě, přinášel exkluzivní náběry od úplně neznámých lidí. Rozebereme si pár mých obchodních případů z posledních dvou let, kdy se mi ozvali zákazníci, kteří mě před tím vůbec neznali, a chtěli prodat nemovitosti v hodnotě kolem 20 milionů korun. Ukážu vám, proč si mě všimli, a co je přesvědčilo zavolat mi, dát mi důvěru a svěřit mi svoji velmi hodnotnou nemovitost.

Zákazníky můžete mít i ze sociálních sítí a z WEBU, jak na to?

Pravidelně se starat o váš web a sociální sítě také není jen tak. Řekneme si, proč být na sociálních sítích, jaký obsah tam patří a jaký tam nepatří. Vysvětlím vám, proč mít své vlastní osobní webové stránky a ukážu vám, jak s nimi můžete pracovat a přivádět tam efektivně zákazníky.

Jak dosáhnout toho, že o vás vaši klienti sami od sebe mluví v superlativech?

To je asi moje nejsilnější stránka. Dokážu velmi rychle pochopit potřebu protistrany, přizpůsobit se situaci a vytěžit z ní maximum. Vše ve prospěch zákazníka i obchodu. A jak to dělám? Dozvíte se na mém semináři Podnikatelské techniky makléře. Přihlaste se, počet míst je omezen.