Makléři Makléřům | Podnikatelské techniky makléře | seminář v Bratislavě, Praze a Olomouci

Podnikatelské techniky makléře

28. 6. 2018 v Bratislavě, 25. 9. 2018 v Praze, 27. 9. 2018 v Olomouci

přesné místo bude upřesněno měsíc před seminářem

Cena 2 490 Kč / 100 EUR

vč. materiálů, občerstvení a poledního obědu

Michal Souček se v realitách pohybuje jako makléř a realitní investor od roku 2002. V roce 2017 zobchodoval nemovitosti za víc než 86 mil. Kč. Dlouhodobě se věnuje studiu podnikatelských, prodejních i marketingových technik, které sám používá ve svém podnikání.

Své zkušenosti pak uplatňuje ve své realitní praxi a zároveň je předává dál na seminářích i přednáškách. Pro projekt Makléři Makléřům vytvořil seminář s názvem “Podnikatelské techniky makléře”, kde makléřům ukazuje konkrétní podnikatelské techniky, které mu přinášejí mnoho exkluzivních náběrů, prodejů i spokojených zákazníků.

Přihlaste se na živý seminář v Bratislavě, v Praze nebo v Olomouci.

Program semináře:
  1. Osobní značka makléře a jak ji budovat
  2. Nástroje k budování osobní značky a exkluzivním náběrům
    • Zákazníci – Jak se starat o zákazníky
    • Videoprohlídky – YouTube – jak poznáte kvalitu vašeho videa
    • Sociální sítě – FB, Instagram, LinkedIn – co tam patří a co ne?
    • Osobní webové stránky makléře / nemovitosti – Jak na ně dostat zákazníky?
  3. Kolik co stojí?Příjmy a výdaje realitního makléře
  4. Náběrový proces od A po Z
  5. Jak si vytvořit svůj podnikatelský plán
Jaké marketingové nástroje přinášejí peníze?
Můžete používat jakékoliv formy marketingové propagace, ale nic z toho nemusí fungovat, pokud správně nevíte, jak na to. V prvním bloku si ukážeme, které klasické a velmi rozšířené nástroje nefungují a vysvětlíme si proč. Zároveň vám ukážu, které nástroje mně přinášejí stabilně dostatek exkluzivní práce a ukážu vám, že to zvládnete pohodlně také.
Jak dosahuji toho, že mi volají i úplně neznámí klienti?
Velmi podrobně Vám představím můj nejefektivnější marketingový nástroj, který používám a ukážu vám, jak s ním pracovat, aby vám tak, jako mě, přinášel exkluzivní náběry od úplně neznámých lidí. Rozebereme si pár mých obchodních případů z posledních dvou let, kdy se mi ozvali zákazníci, kteří mě před tím vůbec neznali, a chtěli prodat nemovitosti v hodnotě kolem 20 milionů korun. Ukážu vám, proč si mě všimli, a co je přesvědčilo zavolat mi, dát mi důvěru a svěřit mi svoji velmi hodnotnou nemovitost.
Zákazníky můžete mít i ze sociálních sítí a z WEBU, jak na to?
Pravidelně se starat o váš web a sociální sítě také není jen tak. Řekneme si, proč být na sociálních sítích, jaký obsah tam patří a jaký tam nepatří. Vysvětlím vám, proč mít své vlastní osobní webové stránky a ukážu vám, jak s nimi můžete pracovat a přivádět tam efektivně zákazníky.
Jak náklady ovlivňují vaše obchodní výsledky? 
Většina lidí odpoví zcela přesně v momentě, kdy se jich zeptáte na jejich příjmy za minulý měsíc. Když se jich zeptáte na jejich náklady za minulý měsíc, tak už to tak slavné není. Zobecňujeme náklady stejně jako příjmy, a to podnikatel nesmí udělat. Ukážu vám, jak je důležité znát své náklady, jak z nich vytvoříte příjmy, a jak s nimi můžete efektivně nakládat, aby pracovaly pro vás.
Jak dosáhnout toho, že o vás vaši klienti sami od sebe mluví v superlativech?
To je asi moje nejsilnější stránka. Dokážu velmi rychle pochopit potřebu protistrany, přizpůsobit se situaci a vytěžit z ní maximum. Vše ve prospěch zákazníka i obchodu. A jak to dělám? Dozvíte se na mém semináři Podnikatelské techniky makléře. Přihlaste se, počet míst je omezen.