Makléři Makléřům| Sebeřízení, sebemotivace a efektivita práce úspěšného realitního makléře

Sebeřízení, sebemotivace a efektivita práce realitního makléře

2. 10. 2018 PRAHA | 9. 10. 2018 OLOMOUC

přesné místo konání bude upřesněno měsíc před seminářem
čas: 9.00 – 16.30 hod.
od 16.30 do 17.30 hod. dobrovolná poseminářová diskuze s Martinem na jakékoliv téma

Cena 2 890 Kč vč. DPH

v ceně je celodenní občerstvení a společný oběd s Martinem

Martin Tesárek působí v realitách naplno od roku 2010. Začínal v mezinárodní společnosti Century 21, další zkušenosti získal i v Hypocentru Modré pyramidy, aby v roce 2013 založil úspěšnou realitní společnost Makléři na doporučení, s.r.o. Martin je autorem populárního on-line vzdělávacího projektu Marketing pro makléře. Od roku 2016 zhodnocuje své zkušenosti i na poli realitního developmentu ve společnosti 2M INVEST, která hospodaří s investičním majetkem přes 35 mil. Kč. Pro projekt Makléři Makléřům vytvořil seminář s názvem “Sebeřízení, sebemotivace a efektivita práce úspěšného realitního makléře”, ve kterém vám ukáže techniky, které si do podnikání přenesl z vrcholového sportu, a také postupy a nástroje, které vám pomohou zvýšit efektivitu vaší práce. Přihlaste se na živý seminář, který se bude konat na podzim v Olomouci, v Praze a Bratislavě.

Po 8 letech v realitách jsem si dal sám sobě za úkol vytvořit pro vás – realitní makléře, živý seminář. Asi byste ode mě čekali téma Marketing, nemám pravdu? Chtěl jsem vám předat to nejlepší, co jsem se za 8 let naučil, čím jsem si prošel, co jsem vyzkoušel, co mi funguje a vydělává peníze. Přišel jsem na to, že to není Marketing! Je to sebe-řízení, sebe-disciplína, sebe-motivace v okamžicích, kdy se nedaří. Jsou to také praktiky, keré jsem si do podnikání přenesl z vrcholového sportu. Jsou to nastavené procesy, check-listy a moderní aplikace, díky kterým dělám to, co dělám. To je to nejlepší, co vám jsem schopen předat! Nic lepšího zatím neumím a neznám! To je můj seminář Sebeřízení, sebemotivace a efektivita práce úspěšného realitního makléře.

To je téma, o které se dělím s radostí, množstvím energie a pocitem dobře odvedené práce.

Seminář bude rozdělen do třech tématických bloků a závěrečné volné diskuze, kde se mě budeme moct zeptat na cokoliv a já vám s otevřeností rád odpovím.

SEBEŘÍZENÍ Pokud chcete něco řídit – musíte to dokonale znát a rozumět tomu. Ukážu vám, co všechno ve svém podnikání ale i životě řídím, měřím a vyhodnocuju já. Nad čím každý den přemýšlím a co se snažím vylepšovat. Počínaje svou hlavou – na co každý den myslím. Tělem – co jím, nejím a proč. Firmou – financemi, procesy, delegováním a efektivitou činností.

Každý za sebou – svou prací a životem zanecháváme neodmazatelnou on-line i off-line stopu, která /pokud je dobře tvořená/, nám po letech přináší zákazníky a peníze. Nad touto stopou – svým odkazem vás naučím přemýšlet, vyhodnocovat ji a dokonce ji i řídit a plánovat.

SEBEMOTIVACE Nedaří se vám navolávat. Na náběrech vás lidé odmítají. Nedaří se vám podepisovat exkluzivní smlouvy. Prohlídky končí slovy: “…děkuji, ale o tohle nemám zájem.” Už si ani nepamatujete, kdy naposledy jste prodali nějakou nemovitost. Jaká je poté asi vaše motivace do další práce? Naučím vás pracovat i v tomto stavu. Na příkladech vám ukážu, jak ovlivnit svůj mindset a nakopnout svou vnitřní motivaci.

Naučím vás pracovat v módu vrcholového sportovce. Profesionální sportovec vs. Realitní profesionál, víte jaký je mezi nimi rozdíl? Naučím vás metody, které používala moje bývalá přítelkyně při Olympijských hrách v Londýně a používám je i já už 8 let ve svém podnikání.

EFEKTIVITA Na tuhle část se těším nejvíc! Jsem posedlý efektivitou práce a po všech ve svém teamu ji bezpodmínečně vyžaduju. Nejdřív narážím na odpor: “Já to nepotřebuju… já jsem zvyklý používat… mě to takhle vyhovuje…” Jak říkával Steve Jobs: “People don’t know what they want until you show it to them.”  Nesahám Stevovi ani po kotníky, ale dovolím si parafrázovat jeho slova a říct, že vám ukážu postupy a hlavně konkrétní aplikace, o kterých ještě nevíte, že byste je už dávno měli ve svém podnikání používat. Díky nim budete pracovat efektivněji a rychleji /většina aplikací je zdarma/. Sníží se vám časová jednotka práce na každý obchodní případ a ušetřený čas budete moct využít pro další akvizice, nebo ho strávit se svou rodinou.

 

PODÍVEJTE SE NA ZÁZNAM Z LEDNOVÉHO SEMINÁŘE V OLOMOUCI

P.S. Všechno to bude hlavně o příkladech a konkrétních osobních poznatcích. Nebudu vám říkat nic, co bych si sám nezkusil, nezměřil a nevyhodnotil! Přihlaste se nyní, počet míst je omezen na max. 25 makléřů.