Makléři Makléřům | Jak dostat zákazníky na web realitního makléře? Michal Souček - článek

Může vám webová stránka přivádět pravidelně zákazníky?

Jako může, já jsem toho docílil, ale tím se vůbec nechci chlubit. Chci tím říct, že to absolutně nefunguje tak jednoduše, jak si obecně mnozí myslí. Protože, jestli si někdo myslí, že si vytvoří webovky a najednou z něj bude milionář, tak to je lež jako věž.

Za každým úspěchem, za každým obchodem, za každou důvěrou zákazníka i za každým vztahem s klienty je schovaná tvrdá práce a promyšlená strategie. To jsou disciplíny, které jsou ryze podnikatelské. A ty se může naučit každý.

Je to o procesech,

které si nastavíme. Je to o metodách naší práce a o způsobu, jak se prezentujeme. Nikdy, opakuji, nikdy si nevystačíte s prostým: “Ták, teď mám web a začnu vydělávat miliony”. Já jsem velkým zastáncem nových technologií, online prostředí i platforem, které tu nebývaly, když jsem začínal v roce 2002 s touto krásnou profesí. Taky jsem si nejdřív myslel, že si vytvořím osobní web a zakázky se pohrnou.

Dnes vím, že jsem byl naivní. Webová stránka je pro makléře skvělý sluha, ale může být i zlým pánem, pokud se s ní nepracuje správně. Očekávání jsou většinou větší, než výsledky, protože předpoklad, že webová stránka je sama o sobě konečný nástroj pro náběr zákazníků, je absolutně mylný.

S webovou stránkou

se totiž musí pracovat smysluplně a hlavně strategicky, stejně jako s dalšími online marketingovými nástroji makléře. Facebook stránka i osobní profil, Linked In, You Tube kanál ani profil na Google Plus nebo Twitteru, či Instagramu nás samy o sobě nespasí.

Online prostředí je fenomenální nástroj, šetří nám spoustu času a dokáže nám vydělat spoustu peněz. Ale stejně jako plachta na domě upozorňující na naše služby nebo na prodej nemovitosti musí splňovat určitá kritéria, i všechny naše online aktivity je potřeba řídit strategicky a věnovat jim velkou pozornost.

Marketing a online nástroje

mi dnes přinášejí exkluzivní náběry i prodeje. Řízenou strategií dokážu zákazníky dostat na svoje webové stránky a přimět je, aby mi zavolali. Reálně jsem takto nabral a nakonec uzavřel i obchod se svou dosavadní nejvyšší provizí ve výši 750 000 Kč.

Pokud chcete zjistit, jak to udělat, aby vám to fungovalo, přijďte na můj seminář Podnikatelské techniky makléře.

Chcete podobné články najít přímo ve svém e-mailu?

Každou středu nový realitní článek, nebo video. Přidejte se k více než 256 odběratelům.

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Souhlasíte? Nesouhlasíte? Nebojte se rozvířit diskuzi...