Makléři Makléřům | odpovědi na vaše nejčastější otázky

Nejčastější otázky

Jak mohu seminář zakoupit?
Je to jednoduché, stačí vyplnit formulář na příslušné stránce semináře, kliknout na tlačítko „Přihlásit se“ a pak už jen poslat peníze na číslo bankovního účtu, který naleznete na zálohové faktuře, která vám přijde do 24 hodin po vyplnění formuláře do vaší e-mailové schránky. Jakmile peníze dorazí, obdržíte i fakturu se všemi náležitostmi pro vaše účetnictví.

 

Co když se nebudu moct semináře zúčastnit?
Termín semináře, na který se přihlásíte není poslední, řesuneme tedy vaši rezervaci na nejbližší plánovaný termín, a pokud by vám ani ten nevyhovoval, můžete využít kterýkoliv další seminář z naší nabídky. Navíc rezervace je přenosná, takže rádi na semináři případně přivítáme jakéhokoliv vašeho zástupce. /kolegu, asistentku, nebo třeba manžela, manželku/.

 

Jak dlouho seminář trvá?
Držíme se osvědčeného formátu 9 – 12 hod., 12 – 13 hod. společný oběd, který je v ceně semináře a odpolední část 13 – 16 hod. Po skončení semináře vám budeme nejméně ještě 60 min. k diskuzi na jakékoliv téma.

 

Jaký je počet makléřů na semináři?
Semináře budou striktně exkluzivní nejen ve smyslu obsahu předávaných informací, ale i ve smyslu úzkého kontaktu s lektorem. Je pro nás důležitá soustavná vzájemná interakce i to, abyste se mohli kdykoliv zeptat na cokoliv. Zároveň se cítíme být miniprojektem, který vznikl i pro radost, ne jen pro peníze, takže každý termín bude vypsán maximálně jen pro 20 – 25 makléřů.

 

Plánujete pořádat semináře i v jiných městech?
Hlavním úkolem našeho miniprojektu je pomáhat. Pokud přijde zajímavá hromadná poptávka třeba z nějaké realitní kanceláře dál od Prahy, jsme schopni se domluvit i na vypsání individuálního termínu a přijet seminář představit i jinam. V tuto chvíli se ale soustředíme na termíny vypsané v Praze a Olomouci.